Våren är kommen !! :)

Jajjemen nu  är våren kommen :) Jag & sambon ( kristine) Har suttit ute nedanför trappen ute i  solen idag å planetera om blommor , tog ca 2 timmar så ni kan ju gissa hur mkt blommor vi hade, gick totalt åt 60 liter blomjord.
Tänkte lägga ut bild på det men såg att det inte blev ngn bra bild så ja skippar det.

Käkkade min sista skräpmat på lääänge till lunch idag ska gå ner till 15% kropps fett tänkte jag.
Vägde mig imorrse för att kolla vad ja låg på, var stoooor skillnad jämfört med tidigare så tydligen kanske ja tappat ett antal % kropps fett.  
Så nu är det hårdträning å disciplin som gäller!! Sen vet ja ju att det finns de som inte tror ja klarar det! Men då är det tur att ja tror på mej själv iaf!

Bilder kommer en annan dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0