Matte på Besök

Igår kväll blev det göra matlådor  åså, alltid bra ha färdig mat i frysen :)

Sen blev det tvätta massa kläder IGEN, tycker inte ja gör annat än tvätta asså, Var tänkt Loka skulle få ligga och vila under tiden men hon smet med hon med ;)


Senare när matte slutat jobba kom hon med och hälsa på för att mysa lite med lill Loka


Sen blev det massa promenad med Loka så hon skulle sova gott under natten och Ohja det gjorde hon!
Hon somna 0030 ungefär och hörde inte  ett ljud från henne förrän jag väckte henner 0830 å kände mej ensam :) Inte ens kissat inne hade vi! Jag förstår inte, hos mej har hon aldrig några problem med att sova alls, men tyldigen hos andra matte ibland! Men aja bra hon sover ostört med mej iaf ;)

Imorsse fick ja iaf bevisat för mej själv hur förvirrad jag är som nyvaken skulle tvätta avnsiktet, sen ta aniskts vatten, men hade 2 fasligt lika flaskor bredvid varann:


Ni kan ju bara gissa vilken ja tog :S
Aj så det sved med Nagellacks borttagning i ansiktet  :O Men inte för att ja blir chockerad för att det var jag som lyckades men :P

Men men nu väntar vi besök igen :) ska bli Mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0