Lovely

Just nu gillar ja mitt liv, underbart :)

Har varit förbi Frida idag, var på tiden att hälsa på henne fakiskt, inte gjort det sen hon fick lägenheten, Fy på mej eller vad man nu ska säga !
Meeeeen (finns alltid ett MEN)  Hon har inte hälsat på mej heller sen jag flytta till stan ;)

Loka Och Nemo gick inte riktigt bra tillsammans men dom får bara lov att gilla varann sen :P
Gick hem från Frida med Loka, shit så less hon var då hon kom hem, slockna direkt  hon hade ätit, brydde sej inte ens om att Maten gjorde mat med :O


Nu äre dags att gå ut en sväng med henne sen städa lite :)

Sen myyyys med Loka :)

Och plugg typ , och när jag pluggar äre inte strukturerat omkring mej, vill lära mej sånt, sägs kunna bli lättare då, ngn som kan lära mej???? 

Såhär sere ut när jag sitter i skolan och pluggar!!!  (Men fick iaf uppgiften gjord;)   )


Och såhär ser jag ut när jag pluggar, försöker se smart ut i glasögonen ( Och jaa ja har glasögon nu för tiden, mest när jag läser eller ser tv)



Tjohej gott folk så länge!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0