Alla behöver...

Alla behöver Få veta att dom dyger mer eller mindre till och från.
Just nu behöver jag Veta det, söker och söker men hittar inte det där jag vill finna det.
Söker det då hos mej själv, finns bara på ett sätt som jag kan ge mej själv det. Till en början är det sundt men i långa loppet så kommer det inte vara lika sundt längre,
Finns inget som någon kan göra, alla måste vara sej själva, och inte bli någon dom inte är.

Det här är alltså ngt jag måste ta mej igenom på mitt vis i min takt och hoppas det inte tar lång tid, kan ta 3 dar, kan ta 3 veckor,3 månader eller 3 år ... inget som kan svaras på nu, men ja hoppas på 3 dagar isf.

Det enda ngn av mina nära och kära kan göra är att visa dom alltid finns hos mej..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0